ABC از استراتژی قیمت گذاری

[ad_1]

آیا شما یک استراتژی قیمت گذاری در محل و اگر پاسخ منفی است چرا که نه ؟ شما می توانید صادقانه بگویید که کسب و کار پررونق است بیشتر از زمان ؟ اگر بسیاری از ما با خودمان صادق پاسخ خواهد بود. اول از همه ما بپرسید, آنچه که یک استراتژی قیمت گذاری می کند و چنین چیزی حتی مهم است ؟ با بسیاری از به اصطلاح کارشناسان در حال ظهور در هر موضوع و هر روز آن را سخت برای جدا کردن حقیقت از این ترفند. پاسخ آسان, اما, این است که داشتن یک رویکرد استراتژیک به قیمت فقط ممکن است گاو پول نقد کسب و کار شما شده است انتظار است.

شما باید بدانید مشتریان شما چه چیزی باعث می شود آنها را تیک چه احساسات پنهان محصول خود را به صحبت می کنند و آنچه باعث مصرف کننده به خرید.

چه استراتژی قیمت گذاری است که اولین و مهمترین این است که به سادگی یک راه جدید فکر کردن در مورد قیمت به منظور به حداکثر رساندن در فرصت خرید. آیا آن را نمی بزرگ اگر شما درک مراتب رسیدن به مفاهیم داشتن فقط قیمت مناسب حاشیه است که باعث افزایش توانایی خود را برای رقابت در بی ثبات بازار ؟ اگر راه شما در حال قیمت گذاری کالا و خدمات است که برای شما کار نمی کند در حال حاضر و سپس شما قطعا باید در آغوش این راه جدید برای انجام کسب و کار.

داستان قدیمی از انجام کسب و کار می خواند مثل این: یک صاحب کسب و کار به نظر می رسد در/هزینه های کلی احساس می کند که او/او می تواند با نشانه گذاری می گویند 20 درصد و در برخی از مبهم راه می آید تا با یک قیمت است که ارائه یک سود کوچک برای نگه داشتن کسب و کار شناور. حقیقت این است که بسیاری از این کسب و کار داستان به پایان می رسد یک یا دو سال پس از افتتاح شرکت خود را درب.

با وجود تعداد کمی از صاحبان کسب و کار برای زنده ماندن انجام بدون داشتن استراتژی های قیمت گذاری در محل… پس چرا تغییر دهید در حال حاضر ؟ آن را به خوبی کار کرده است برای برخی از اما نه واقعا این است که اگر شما اندازه گیری موفقیت در بارومتر رقبا چه کسی را بیشتر از زنده ماندن است. چه شرکت هایی در حال شروع به درک این است که ریتم خود را کسب و کار است که در بخش های بزرگ تعیین استراتژی های قیمت گذاری این حس را.

بزرگ قیمت گذاری و استراتژی های تعیین شده توسط عوامل مانند تنور بازار اما بیشتر از آن داشتن یک درک جامع از رفتار مصرف کننده.

به نفع استقبال از فکر کردن قیمت گذاری و استراتژی است که در آن توجه ویژه ای به مصرف کنندگان پرداختن به سوالات مانند تمایل خود را برای خرید و چگونه تمایل آنها خواهد بود به پرداخت یک قیمت خاص برای کالا یا خدمات است. در آینده با یک رویکرد است که کار را برای مصرف کنندگان خود را استخدام خواهد درک درستی از روند بازار و همچنین به عنوان مصرف کننده/خریدار رفتارها. گرفتن یک متخصص در این زمینه می تواند کمک به شما تعریف و بازار به مصرف کنندگان خود را.

در حالی که این مدت برای برخی از, پیچیده است, این دانش ارزشمند برای کسانی که مایل به یادگیری. حقیقت این است که برای کسب و کار واقعا موفق ما باید صرفنظر از روش های قدیمی برای تعیین چقدر به شارژ برای یک محصول و یا خدمات. ما باید شروع به فکر می کنم در شرایط حداکثر پایداری به جای به سادگی زنده ماندن. در نهایت ایجاد روابط با حرفه ای که می تواند به ما کمک طراحی مناسب استراتژی قیمت گذاری برای مدل کسب و کار ما – پس از آن ما می توانید به نظاره نشست و به تماشای ما کسب و کار موفق است.

[ad_2]