6 پایه تجزیه و تحلیل مالی برای پیش بینی روند آینده

[ad_1]

چه چیزی شما را در درک از واژه “تجزیه و تحلیل مالی”? آن است که یک سیستم کامل شامل ابزار های مختلف به طور موثر افزایش سود یا بهره وری از یک شرکت است. مالی تجزیه و تحلیل جمع آوری و ارزیابی اطلاعات مالی این شرکت برای به دست آوردن درک درستی از جنبه های مختلف کسب و کار خود و چشم انداز. با کمک نمودار و نمودار داده های جمع آوری شده نمایش داده می شود. آن را به شما می دهد یک تصویر بصری از اطلاعات پیچیده و کمک می کند تا شما را به رسمیت شناختن این سناریو بسیار به راحتی و هموار. با تجزیه و تحلیل داده ها با کمک های مالی تجزیه و تحلیل ترافیک شما همچنین می توانید پیش بینی الگوهای رفتاری آینده روند را متوجه تصمیمات و پرورش رشد کسب و کار.

در اینجا 6 پایه های مالی تجزیه و تحلیل ترافیک برای کمک به شما در پیش بینی روند آینده.

  1. پیش بینی تجزیه و تحلیل فروش و یا PSA

چه چیزی شما فکر می کنم که بیشتر از جنبه های حیاتی از یک شرکت ؟ بدون شک درآمد فروش می آید در هیچ. 1 نقطه و این چیزی است که تصمیم می گیرد که در آینده شرکت خود را. هنگامی که شما اتخاذ PSA رویکرد شما به راحتی می توانید پیش بینی رقم فروش برای معینی در ماه است. شما می توانید یک ایده اگر رقم فروش در حال رفتن به رها کردن برای یک دوره خاص.

بر این اساس شما ممکن است تجدید نظر در استراتژی های افزایش فروش و یا اجرای جدید برای محاسبه خود را چگونه موثر پیش بینی است. هنگامی که شما یک تصویر واضح از خود را در تولید و فروش خود را در تنش و حملات هراس هستند بسیار کمتر است. شما می توانید اتخاذ یک محدوده صلاحيت و رویکردهای استراتژیک به دانستن در مورد شما و مشتریان شما برنامه ریزی موثر و رسیدن به بدون هیچ زحمتی رایگان و گردش کار.

  1. سودآوری محصول تجزیه و تحلیل ترافیک و یا PPA

در این بازار رقابتی شما باید بدانید که شما باید دقیقا خود را سرمایه گذاری. می توان آن را بسیار وقت گیر به برآورد سود تحلیل محصول و هزینه های آن مجزا است.

در چنین شرایطی PPA یا سودآوری محصول تجزیه و تحلیل می آید به عنوان بهترین راه حل برای ارزیابی محصول و تعیین سود خود را خط. آن می تواند کمک به شما را به تصمیم گیری آگاهانه با به دست آوردن یک درک فوری از همه خود را در ارائه محصولات و خدمات است. به منظور استراتژیک ترویج محصولات خود را, شما باید بدانید که دوست داشتن و ترجیحات مشتریان خود را. هنگامی که شما آگاه هستند از تقاضای مشتری با استفاده از PPA تحلیلی ابزار استراتژیسازی ارتقاء محصول آسان می شود.

  1. مشتری سودآوری تجزیه و تحلیل ترافیک و یا CPA

که خود را آینده نگر مشتری ؟ این که آیا شما یک e-commerce غول ابر میزبان ارائه دهنده خدمات و یا هر کسب و کار در سراسر موتورهای جستجو, شناخت مشتریان بالقوه خود را همیشه می توانید سود خود را تلاش های بازاریابی. وجود دارد دو نوع مشتری-

  • کسی است که به ارمغان می آورد ارزش برای شرکت شما

  • کسی است که به ارمغان می آورد و خطر ابتلا به شرکت شما

درآمد خود را نسل می تواند پرش به بالا اگر شما می توانید تفاوت میان خود و غیر سودآور و مشتریان سودآور. تلاش های بازاریابی خود را می توانید افزایش می دهد اگر شما می توانید شروع به شناخت مشتریان خود را با استخراج دقیق اطلاعات. CPA یا مشتری سودآوری تجزیه و تحلیل می تواند کمک به شما در تجزیه و تحلیل مشتری خود رفتار است.

  1. ارزش سهام شرکت تجزیه و تحلیل ترافیک و یا SVA

محکوم کردن کسب و کار خود و ارزش بر اساس بازده سهامداران خود را دریافت و از کسب و کار خود را با کمک از ارزش سهام تجزیه و تحلیل ترافیک و یا SVA. همچنین این ابزار کمک می کند تا در تعیین ریسک و ارزش در صد از سهامداران. زمانی که SVA استفاده می شود با درآمد و سود و تجزیه و تحلیل آن اعدام است بهتر و آسان به درک.

  1. جریان نقدی تجزیه و تحلیل ترافیک و یا CFA

در حالی که در حال اجرا یک کسب و کار, شما باید درک کنند چقدر سرمایه کسب و کار شما نیاز به تابع هموار. جریان نقدی تجزیه و تحلیل کمک می کند تا به پیش بینی خروج و ورود سرمایه های آینده سرمایه گذاری مورد نیاز و همچنین مقدار که شما ممکن است نیاز به پرورش و شرکت عملیات.

  1. ارزش راننده تجزیه و تحلیل ترافیک و یا VDA

یک رویکرد مثبت است و یک نیاز اساسی برای اجرای یک کسب و کار با موفقیت. جدای از آن, برنامه ریزی و اجرای خود را به خوبی برنامه ریزی استراتژی نیز مهم هستند برای رسیدن به نتایج مورد نظر است. اهداف کسب و کار می تواند پرورش به درستی اگر شما می توانید درک مالی اختلالات که ممکن است بر کسب و کار شما. در رابطه با این VDA ابزار می تواند کمک در تجزیه و تحلیل استراتژیک رانندگان برای کسب و کار خود را برای رسیدن به دستاوردهای مورد انتظار.

با دانش بهتر از مالی تحلیلی اقدامات و عملکرد kpi ها مشتری و فروش, سود, شما می تواند کمک به کسب و کار خود و خود را به افزایش سهام و ارزش درآمد. آن نیز کمک خواهد کرد که شما را به درک خود اشکالاتی را به غلبه بر آنها را برای پایان دادن به تجربه کاربر. به منظور دستیابی به اهداف سازمان خود را در آغوش مالی ابزارهای تحلیلی.

[ad_2]