5 راهزن آزمون به افزایش درآمد حستبلیغ

[ad_1]

رویکرد ما خواهد بود 5 دست راهزن آزمون برای این عوامل:

  1. سمت چپ در مقابل راست
  2. بالا برابر در مقابل زیر بریزید
  3. جاسازی شده در مقابل مجاور به محتوا
  4. مختلف AdSizes
  5. تلفن همراه در مقابل دسکتاپ (جداگانه راه اندازی)

قبل از اینکه شما بروید گوگل تصاویر از سالمندان که bodybuild اجازه دهید من توضیح قیاس است. بیایید شروع با چرا یک راهزن تست می شود نام خود را از آنچه در آن می کند و چگونه آن را کمک خواهد کرد که افزایش آگهی خود را درآمد.

آیا تا به حال از دستگاه های حافظه در یک کازینو ؟ شما در قرار دادن پول خود را جلو و یک اهرم و صبر کنید تا ببینید اگر شما برنده شدن در چیزی. آن دسته هستند “اسلحه”. و ماشین خود را “راهزن”. آن را از یک راز است که این دستگاه از شما بدزدد کور – مگر اینکه شما آنها را خود.

چگونه است که راهزن تست های مختلف از A/B تست ؟

اجازه دهید نگه داشتن آن ساده است. با A/B تست شما ایجاد دو یا بیشتر از نسخه های که شما می خواهید برای تست. شما ارسال مقادیر مساوی از ترافیک خود را به هر یک. در پایان تست به شما انتخاب یک برنده. از آنجا, شما مستقیم تمام ترافیک به برنده شدن نسخه. آنها که “کاوش” و سپس “بهره برداری”.

وجود دارد یک مشکل کوچک در اینجا هر چند. در طول این دوره از آزمون از دست دادن تغییرات در حال گرفتن مقدار زیادی از ترافیک خود را بیش از حد. این بدان معناست که آنها در حال هدر رفتن برخی از آن.

بنابراین یک راهزن آزمون هنوز هم در مقایسه با نسخه های مختلف. اما آن را هدایت بسیاری از ترافیک خود را به این نسخه انجام بهترین ها را از ابتدا.

شما برای تست کردن تغییرات جدید مانند a/b تست اما شما کاهش میزان ترافیک قربانی.

نهایی بازنده کمتر از آن را به هدر ندهید و به احتمال زیاد برندگان دریافت بیشتر از آن را به نوبه خود به تبلیغ درآمد.

“کاوش” است تست تنوع بخشی. “بهره برداری” است که کمی سخت و شاید. چرا که آنچه در آن واقعا به این معنی است که اعمال نفوذ ترافیک خود را در بهترین راه ممکن است.

ایستاده دیگری منفی و برچسب. آنها راهزن الگوریتم یک “حریص” رویکرد. اما این فقط یک اصطلاح صنعت. به این معنی ما می خواهیم به تمرکز منابع ما هر جا که ما فکر می کنم ما در حال رفتن برای به دست آوردن بهترین نتایج.

راهزن بازو 1 – سمت چپ در مقابل راست

بسیاری از طراحان UI خواهد شد بحث در مورد F و Z الگوهای. این مربوط به چگونه یک کاربر خوانده شده صفحه خود را. تحقیقات زیادی در اینجا اتفاق می افتد. محققان می خواهند بدانند که در آن آنها تمرکز می کنند. و آنها با استفاده از چشم و یا حرکت ماوس ردیابی آن را کشف کردن.

بسیاری از قالب طراحی وب سایت ارائه ناوبری و یا تبلیغات در سمت چپ و یا سمت راست صفحه. پس از این نیز می شود خوب تست فرصت برای تبلیغ خود واحد است.

جایی که آنها به دنبال ؟ که در آن آنها کلیک کردن بر روی تبلیغات ؟

راهزن بازو 2 – بالا برابر در مقابل زیر بریزید

شما شنیده ام “بالا برابر” سرود برای مدت زمان طولانی در حال حاضر. آن آغاز شده به عنوان یک اصرار:

همه چیز را در یک صفحه قابل مشاهده بدون نیاز به پیمایش.

اما ما بدست عاقلانه تر است. در حال بالا برابر است یا نه در حال حاضر با معنی فرصت تست.

بنابراین ما را که در نظر به عنوان به خوبی. چگونه می توانم آگهی خود را در گروه انجام زمانی که موقعیت بالا یا زیر برابر ؟ آن را تست کنید.

راهزن بازو 3 – تعبیه شده در مقابل مجاور به محتوا

آگهی های سنتی راه اندازی شد که شامل تبلیغات در مناطق خالی از صفحه. آنها می تواند در خود سربرگ و پاورقی و ناوبری سمت. این تلاش برای نگه داشتن آنها را دور از محتوای اصلی خود را. فراتر از درهم و برهمی آن را نیز ترویج و جدایی بین محتوا و تبلیغات.

هوشمند آگهی بهینه شروع به فکر می کنم بیشتر در عمق از F و Z الگوهای. اگر ما انتظار داریم که کاربر به تمرکز بر روی محتوا پس چرا ما را آگهی واحد در داخل محتوای فضا ؟ قراردادن آنها.

نیز وجود دارد مجاورت. که بیشتر شبیه به تبلیغات سنتی قرار دادن. اما کلید در اینجا به بررسی محتوای جاسازی شده و دیگر راه های خلاق به محل تبلیغ شما واحد است.

راهزن بازو 4 – آگهی های مختلف اندازه

اندازه ممکن است مهم است. اما ما فقط کاملا نمی دانند که اندازه بدون تست. تقریبا هر شبکه تبلیغ بسیاری از آگهی های مختلف واحد اندازه و ابعاد. وجود دارد کاملا یک تنوع است. مقایسه سنتی در آگهی ها برای آسمان خراش و یا فرمت های تصویری تعبیه شده است.

بنابراین نوع و اندازه و ابعاد تبلیغات نیز از عوامل مهم برای تست.

راهزن بازو 5 – تلفن همراه در مقابل دسکتاپ (جداگانه راه اندازی)

این منطقه داغ در اینجا. تلفن همراه در مقابل دسکتاپ. استفاده از تلفن همراه انفجار است – همانطور که همه ما می دانیم. این بدان معناست که هیچ جدی وب سایت ناشر به خوبی می تواند در دراز مدت بدون مقاطعه در ترافیک تلفن همراه.

برنامه های جداگانه کمی خارج از محدوده در اینجا. اما ما می توانیم تمرکز در تست یا پاسخگو و یا جداگانه نسخه موبایل سایت خود ،

با, پاسخگو, طراحی و ساختار ساخته شده است به تشخیص دستگاه های تلفن همراه. زمانی که اندازه صفحه نمایش کوچکتر هستند و در استفاده از طرح بندی صفحه و محتوا می توانید تغییر دهید. این طرح ممکن است تغییر کند. برخی از مطالب ممکن است حتی ناپدید می شوند.

در مقابل جداگانه موبایل راه اندازی سایت دیگری است به خصوص برای دستگاه های تلفن همراه. با این روش شما طراحی نسخه ای که تنها برای هدف قرار دادن دستگاه های تلفن همراه. آن را افسار به مسئول وب نسخه. آن را ساخته شده به طور خاص برای تلفن همراه.

برای اجرای این آزمون ها شروع به استفاده از AdNgin امروز. و یا دریافت اطلاعات بیشتر ،

[ad_2]