چه Isometrics تمرینات هستند و آنچه آنها می توانند برای شما انجام دهد

[ad_1]

چه isometrics تمرینات? به سادگی قرار دادن آنها در یک شکل از آموزش است که نیاز به هیچ جنبش در همه. هنگامی که انجام یک انقباض ايزومتريک مشترک زاویه و طول عضلات را تغییر دهید. ایزومتریک می آید از یونانی (هیچ جای تعجب وجود دارد) کلمه iso به معنی “همان” و متریک معنی “طول”. با وجود این واقعیت است که وجود واقعی جنبش نیروی فوق العاده ای است کاربردی که می تواند منجر به دستاوردهای بزرگ در حجم عضلانی و قدرت است. Isometrics تمرینات شده اند بخشی از آموزش روش های مانند یوگا و هنرهای رزمی برای هزاران سال.

ایزومتریک آموزش این نسخهها کار در اصل شناخته شده به عنوان “سیناپس اثر”. این اصل اشاره به این واقعیت است که بدن انسان همواره در تلاش برای استفاده از حداقل مقدار انرژی به دست آوردن هر چیزی که انجام می شود. بنابراین اگر شما در حال بلند کردن اجسام وزن بدن خود را به طور مداوم در تلاش برای استفاده از حداقل مطلق از فیبرهای عضلانی به حرکت می کند که وزن. هنگامی که شما انجام یک ورزش مانند پرس سینه وجود دارد در واقع تنها یک لحظه که در آن هر فیبر عضلانی در بازوها استفاده شده است. این است که چرا لازم است به انجام چندین مجموعه و تکرار از ورزش و در هنگام بلند کردن اجسام وزن.

با isometrics تمرینات این مورد است. با نگه داشتن انقباض استاتیک شما مجبور هستند تمام فیبرهای عضلانی که برای ورزش خاص را به بازی می آیند. این آسان نیست و نیاز به غلظت فوق العاده ای. یک متخصص اشاره کرد ايزومتريک آموزش اشاره کرد که نقطه تمام از این تمرین این است که برای “رسیدن به آخرین هرزه اول”. این است که به عنوان خوب به جمع ورزش های ایزومتریک که من خوانده ام.

برای نشان دادن چگونه موثر این شکل از ورزش می شود, من می خواهم به شما بگویم در مورد اسپرینگفیلد قورباغه مطالعه 1920. در اینجا وضعیت بود. در پایان جنگ جهانی 1 جامعه پزشکی تا به حال یک مشکل است. وجود دارد هزاران نفر بر هزار نفر از سربازان زخمی است که نیاز به توجه پزشکی است. وجود دارد به سادگی به اندازه کافی پزشکی شخصی و یا تجهیزات برای رفتن به اطراف. وجود دارد یک نگرانی واقعی است که با بسیاری از سربازان ناتوان است که آنها ممکن است از دست دادن استفاده از اندام خود را از عدم حرکت. چه مدت می تواند یک اندام حرکت باقی می ماند قبل از برگشت لاغری گرفت ؟

در تلاش برای پاسخ به این سوال محققان جمع آوری تعدادی از قورباغه ها برای تست این آتروفی نگران باشید. آنها در زمان یکی از قورباغه و کاملا تثبيت شده آن را در حالی که آنها به سمت چپ یکی دیگر رایگان. آنها به سمت چپ قورباغه ها به مدت دو هفته در طی آن آنها به طور کامل انتظار می رود افسار و بی حرکت پا به پژمرده در حالی که آزادانه در حال حرکت پا به خوب. که نه کاملا آنچه که اتفاق افتاده است هر چند …

بسیار به محقق حیرت این افسار پا نمی پژمرده. به حیرت خود را پای قورباغه که بی حرکت شد بسیار بزرگتر و قوی تر از آن آزادانه حرکت همتای. به طوری که زمانی که منتشر شد قورباغه ها در واقع شروع به پریدن کرد و کج! محققان درک نمی کنند اما آنها تا به حال کشف قدرت isometrics تمرینات و انقباض. در طول آزمایش قورباغه ها شد به طور مداوم در تلاش برای حرکت خود را تثبيت شده ، آنها با استفاده از هر فیبر عضلانی به انجام دادن آن را یک تمرین فوق العاده ای. آزادانه در حال حرکت پا ندارد به انجام این کار نیست خیلی تغییر کرده است.

تمرینات ایزومتریک به عنوان محبوب امروز به عنوان آنها در گذشته اگر چه آنها هنوز هم یک فرم فوق العاده از ورزش. من گمان می کنم یکی از دلایل این است که اگر چه آنها نگاه آسان برای انجام آنها آسان برای انجام. برای انجام یک انقباض ايزومتريک به درستی نیاز به غلظت کامل و حداکثر تلاش. هنوز هم برای کسانی که در تلاش این سود می تواند بسیار عظیم باشد. اگر شما به دنبال یک تغییر در تمرین خود را, شما ممکن است بخواهید به isometrics تمرینات را امتحان کنید.

[ad_2]