دو ویژگی های اصلی است که سازمان های مدل سازی در یک نگاه مدل

[ad_1]

فکر تلاش مدلسازی یا فکر اگر ما خوب به اندازه کافی به حتی یک مدل معطل در سر ما حداقل یک بار در طول عمر ما. احتمالا در حالی که اجمالی از طریق مجلات و یا پیاده روی پاس پوستر از مدل پوشیدن, H&M, پوشاک, ما ممکن است تا به حال فکر بودن یک مدل و شاید بعد از آن که ما را به سرعت بالا انداختن افکار خاموش شانه های ما تفکر nah من هرگز به اندازه کافی خوب به یک مدل’. راستش مدل سازی سازمان های lookout برای کسی که بیش از فقط یک چهره آنها را برای مردم با X-عوامل و شخصیت های بزرگ است که آنها نمی بینم هر روز. در واقع بسیاری از ما باید کیفیت گرفته شده به عنوان یک مدل. همه ما فقط نیاز به کمی افزایش شجاعت سعی کنید به جای فقط داشتن فکر معطل در سر ما.

در حال حاضر شما احتمالا فکر ” خوب خوب چه ویژگی یا ویژگی ما باید به زمین خودمان قرارداد در سازمان؟’ مهم نیست که چه نوع از مدل سازی شما به آن تو رفتگی در دیوار سازی, بالا, مد, سرمقاله, آگهی های بازرگانی و یا قطعات بدن سازی, سازمان های سراسر جهان عمدتا به دنبال این چند کیفیت های مشابه.

  1. هیکل

شما رو به حق هیکل کیفیت مناسب تکالیف. به عنوان وجود دارد خواسته های مختلف با توجه به نوع مدل سازی.

  • ارتفاع مورد نیاز

بیایید شروع با ارتفاع برای باند شما رو به حداقل 5’7 به 6’0 برای زنان و 5’9 به 6’2 برای مردان است. در حالی که ارتفاع مورد نیاز است متوسط وقتی که می آید به سرمقاله و تلویزیون آگهی های بازرگانی. بنابراین شما لازم نیست که فوق العاده بلند به تلویزیون باشد.

  • وزن مورد نیاز

“خوب من ارتفاع خوب است اما من خیلی بزرگ’. شما باید به سالم مناسب به یک مدل مد امروزه آن ممنوع است برای بیش از حد چوب مدل های نازک به راه رفتن باند. مدل های وزن معمولا اندازه گیری همراه با قد و وزن خود و یا در BMI (شاخص توده بدن). BMI استفاده شده است به عنوان یک دستگاه غربالگری برای نشان دادن اینکه آیا یک مرد کم وزنی و اضافه وزن سنگین یا جامد وزن برای قد و قامت. از این رو, آن کمک می کند تا با ارائه اطلاعات دقیق در مورد یک مدل سطح سلامت. بنابراین شما نمی تواند بیش از حد لاغر بود و در همان باند مناسب است و لاغر. به عنوان برای آگهی های بازرگانی تلویزیون و چاپ تبلیغات سازمان به طور گسترده ای استقبال مردم از همه قد و اندازه. زندگی واقعی مدل های مورد استفاده به عنوان بخشی از انتشار و یا شرکت های بزرگ جنگ های صلیبی زمانی که سازمان ها امیدوار به صحبت می کنند به مخاطبان به طور منظم. در مثال گاهی اوقات تبلیغات دارویی نیاز به یک کمی heftier مدل برای تظاهرات. یک مثال دیگر می توان بیمه تبلیغات; آنها بیشتر ویترین یک خانواده زن و شوهر و یا حتی افراد مسن. آنها نه بسیار بلند قد و یا لاغر یا آنها فقط مثل من و شما. مواد غذایی برای فکر برای کسانی که مشتاق به امتحان کنید اما هرگز تا به حال شجاعت به انجام این کار تا زمانی که شما خواندن این.

  • وضعیت خوب

وضعیت خوب می رود راه طولانی. ما نمی خواهیم slouching مدل پوشیدن الکساندر وانگ راه رفتن باند و یا یک slouching استعداد ترویج خمیر دندان بر روی تلویزیون. به همین دلیل است که وضعیت خوب بسیار مهم است ؟ تاثیر آن بر راه شما انجام شما و با نام تجاری هر کس می خواهد کسی است که می تواند خود را با وقار. بعلاوه یک وضعیت بد به ارمغان می آورد درد شدید خود را به گردن, شانه, پشت و از این رو باعث خستگی. مطمئن شوید که شما نمی خواهید به احساس خستگی در طول ساقه خود را در حالی که نما و یا در حالی که شما برای ساعت ها پیاده روی در باند فرودگاه. وضعیت خوب حیاتی است برای همه ما و نه فقط مدل اما هر کس. بنابراین حمل خود را با وقار.

  • ‘چهره’

معمولا سازمان های lookout برای مردم با مخروط ساختار صورت و البته استخوان گونه بالا; این است که معمولا زیرا آنها تمایل به نظر می رسد جادویی زیبا بر روی باند فرودگاه و یا بر عکس. که خط فک به طوری تیز آن را کاهش داد. بنابراین اگر چه شما لازم نیست که یک مجسمه به دنبال چهره? هیچ نگرانی وجود دارد قطعا هنوز هم اتاق را برای شما. نه هر کس است تا به خوبی پر برکت برای تیز به دنبال امکانات, اما حتی اگر شما نمی وجود دارد هنوز هم می شود تکالیف برای شما! مانند چگونه بیضی چهره به خوبی با هر و منظورم هر مدل موهای. بزرگ برای مو به عنوان نشان می دهد مشتریان و سازمان ها به دنبال چهره های که سازگاری بالا. بنابراین به این معنا نیست شما خیلی یا بی دین خوش تیپ بدان معنی است که شما قادر به زمین رزرو. مشتریان به دنبال کیفیت مواجه هستند که به راحتی سازگار به عنوان بسیاری از انواع به نظر می رسد که ممکن است!

  1. نگرش

نگرش بزرگ به ارمغان می آورد شما را به ارتفاعات. من مطمئنم که شما شنیده ام از مدل های که مغرور نگرش است. این مدل که آیا واقعا هست و نه رفتن واقعا کنون در مدلسازی میباشد. مدل سازی بیش از آنچه شما فکر می کنم آن است که آن را سخت کار سخت است. به یک مدل شما باید بسیار سازگار به تمام انواع شرایط برای ساعت های طولانی.

  • صبر

گاهی اوقات مدل های بسیار محدود مقدار از بقیه مبتلا به جت نشدم به عنوان آنها اغلب هاپ در سریعترین پرواز به شهر دیگر برای شلیک و یا نشان می دهد پس از اتمام یک. مشقت بار انتظار طولانی در, استفراغ کردن, اتاق بعد از 12 ساعت پرواز با دیگر صد مدل تلاش به کتاب را نشان می دهد. وقتی که می آید به مشتریان شما خواهد شد برخورد با مشتریان از همه نگرش است. شما می توانید را بشكند اما شما نمی توانید تماس آن واریز شده در وسط ساقه می تواند به شما ؟ بنابراین شما به مطبوعات و نقش خود به خوبی آنها را مثل شما. در نتیجه سازمان به دنبال مدل های با نهایت صبر و شکیبایی است.

  • سازگاری

اجازه دهید حتی شروع به در مورد زمین های مدل و تولید خدمه رفتن به فقط برای گرفتن عکس های بی نقص. در زمان آنها را به گل آلود مناطق استوایی سنگی کوه ها و یا حتی سوزان بیابان به شاخه هل دادن مدل به حد. اما پس از آن این امر می تواند ارزش آن را به عنوان آنها بزرگ پول نقد و یک میلیون دلار چاپ عکس در بالا مشخصات مجله گسترش like Vogue, harper’s Bazaar, Elle, و بیشتر. نمی خواهد که نگاه فوقالعاده زیبا در نمونه کارها خود را ؟

  • رفتار

نمی مادر خود گفت: شما همیشه به خوش آمد می گوید و در پایان با “متشکرم” گیر ؟ پستال صدا ممکن است ساده اما از آن می رود راه طولانی است. همیشه خوش آمد می گوید مشتریان خود را. حتی ساده “سلام حال شما چطور است ؟’ با یک لبخند روشن واقعا می تواند روز خود را روشن تر و شاید آنها بوده ام داشتن یک بد مصاحبه روز و در حال مرگ برای کسی که می تواند آنها را فریاد شادی او/او!’. طوری بود که فرد! بود که مدل که در آن مردم خواهد بود خوشحالم از دیدن شما در ریخته گری. در اینجا یک نکته حتی اگر شما مطمئن نیستید اگر شما در حال رفتن به موفقیت کتاب نشان می دهد یا نه همیشه تشکر از آنها را برای دادن به شما این فرصت فوق العاده و وقت با ارزش خود را. به من اعتماد آنها خواهد بود خوشحالم که به شما و اگر شما به اندازه کافی خوش شانس را به یاد داشته باشید شما برای اینکه این مدل با وقار و قدردانی است. مردم را به یاد داشته باشید شما برای چیزهایی که شما انجام داده ام!

  • اعتماد به نفس

به یک مدل یکی از برترین ویژگی های به اعتماد به نفس است. این آسان برای گفتن اگر شما اعتماد به نفس با خودتان با شما صحبت بیان صورت. مشتریان و سازمان ها همواره به دنبال افراد با اعتماد به نفس و توجه داشته باشید که وجود دارد یک خط ریز بین بودن اعتماد به نفس و مغرور. هر آنچه شما می پوشند و یا انجام زمانی که وجود دارد اعتماد به نفس باعث می شود محصول خود را روشن تر و قوی تر است. از این رو سازمان ها آسان تر به بازار شما را به جهان است. اعتماد به نفس کلید رزرو را نشان می دهد و تحت تاثیر قرار دادن مشتریان.

حالا که شما می دانید چه ویژگی سازمان های به دنبال در یک مدل. در حال حاضر خود را انجام دهید داخلی مدل نفع و مواظب خود را نزدیکترین مشروع مدل سازی سازمان و یک شات بدهید! شما هرگز می دانم که شما ممکن است قادر به تحت تاثیر قرار دادن این سازمان در نزدیکی شما و رویای خود را زمین قرارداد شما یک بار از خواب زمانی که شما جوان تر بودند. به یاد داشته باشید برای همیشه خودتان باشید!

[ad_2]