اینترنت و بازی های ویدئویی اعتیاد – 5 Essentials برای جلوگیری از محرک اعتیاد

[ad_1]

بازی های ویدئویی را تبدیل به انتخاب شماره یک برای صفحه نمایش سرگرمی فراتر تلویزیون/دی وی دی مشاهده و فیلم-رفتن. با توجه به پیو اینترنت و پروژه زندگی در آمریکا 99 درصد از پسران در سنین 12-17 و 94 درصد از دختران در همان محدوده سنی بازی های ویدئویی. هشتاد درصد بازی پنج یا بیشتر از ژانرهای مختلف, با, مسابقه, پازل, ورزش, و, اکشن, رایج ترین آنها است. (1)

چه آنها بازی البته تعیین اینکه آیا این بازی این است مضر یا مفید به توسعه ذهن و روح. زمانی که بچه ها بازی عمل بسته بندی شده سریع و یا بازی های ویدئویی خشن به ویژه آنها به طور فزاینده ای قوی تر نیاز دارید تصاویر به منظور پاسخ عاطفی به بازی. این است که به نام محرک اعتیاد. اصطلاح “محرک اعتیاد” توصیف عادت است که تشکیل شده است به عنوان کودکان و نوجوانان به دنبال بیشتر و بیشتر تحریک کننده, بازی برای نگه داشتن علاقه خود را. به جای بازی در جهان طبیعی بچه ها هزینه های بیشتر و بیشتر زمان بازی در صورت مصنوعی ساخته شده در جهان از بازی های ویدئویی است.

اغلب کودکان و نوجوانان شروع با ساده غیر خشونت بازی های ویدئویی و حرکت به طور فزاینده ای خشونت آمیز بازی به دلیل خشونت بازی بیشتر تحریک کننده است. آنها نیاز به بخشی از مغز ما که واکنش نشان می دهد و نه دلیل. خشونت بازی های ویدئویی تمرکز بر ثابت نیاز به نابود کردن به ماندن در بازی. تصاویر خشونت آمیز افزایش انگیختگی سطح انتقال دهنده های عصبی (مغز مواد شیمیایی) است که تحریک و جلب کودکان و نوجوانان به نگه داشتن بازی. تصویری بازی امروز نمایش بیشتر خشونت وحشتناک با تصاویر تیز و گرافیک واقع گرایانه است. کلمات ایده ها و تصاویر خشونت نه تا به حال تصور می شود “سرگرمی” ده سال پیش در حال حاضر پر کردن خیلی از ما بچه های اوقات فراغت habituating آنها را به کرات تحريک روند.

اگر چه سرعت و احساسی تصاویر زنده از تولید وحشت قطعا habit-forming حتی بدون خشونت بازی می تواند تبدیل به اعتیاد آور است.

پرنیان اعتیاد یک تراژدی واقعی از زمان ما است. به تازگی دو پدر و مادر ابراز نگرانی بیش از حد زمان صرف شده با بازی های ویدئویی:

یک پدر و یک چهارم گریدر شنید او نه ساله در گفتگو با یک دوست:

“من در پایان او را با پاره کردن قلب خود را.”

“هیچ قطع سر خود را به جای.”

“اما من می خواهم به پاره کردن قلب او را.”

“من می خواهم برای دیدن سر او پرواز کردن.”

“اوه همه راست بیایید ببینید سر خود را رول. وجود دارد! نگاهی که در خون. سرد است.”

آنها با هیجان بازی های ویدئویی آنها تا به حال فقط دانلود. این پدر احساس خوش شانس به استراق سمع پسرش نگران کننده به عنوان آن بود. او قادر به هدایت و پسران به خشونت بازی بیشتر مناسب برای سن خود و بیشتر در تراز با خانواده ارزش است.

یک دختر پانزده ساله احساس نا امید کننده در مورد آنچه به انجام در مورد دخترش ماندن تا دو در صبح ها و در حال آماده شدن برای روز بعد. توسط مربیگری این مادر به اقدامات مناسب دخترش در مسیر برگشت رو با نمرات بهتر و بسیار بهتر نگرش است. این یک فرایند است که زمان زیادی از قدرت را در این مامان بخشی. او ماند با آن با وجود مشکلات یادگیری از طریق PCI™ مربیگری برای تقویت رفتارهای مثبت و باز کردن بیشتر مناسب امکانات برای دخترش.

بازی های آنلاین در زندگی بیش از حد بسیاری از دبیرستان ها و دانشجویان می کشد سابقه بیش از دانشگاهیان, ورزشی, سرگرمی, هنر رقص و دیگر اشکال از خود بیان. محققان دریافته اند که یک نظرسنجی از 1500 نوجوانان نشان داد 25 درصد اجباری تصویری پارسه. پنجاه درصد از افراد مورد بررسی با استفاده از کلمه “اعتیاد” برای توصیف یک بازی رفتارها. چرا که شور و هیجان می شود پاداش برای بازی و به خاطر بازی در حال راه اندازی برای تقویت رفتار متناوب آنها بسیار عادت-تشکیل و حتی به طور بالقوه اعتیاد آور است.

از آن آسان است به از دست رفته در جهان از فن آوری صفحه نمایش. در حال حاضر با دست-برگزار تصویری بازی کودکان به عنوان جوان به عنوان چهار ساله در حال بازی کردن بازی های ویدئویی-با وجود کارشناسان هشدار داده است که این می تواند بسیار مضر عادت منجر به خطرناک زندگی مشکلات.

پدر و مادر خبر خوب این است که وجود دارد متمرکز استراتژی شما می توانید برای جلوگیری از محرک اعتیاد در ما تا کنون تجاوز دیجیتال فرهنگ: دقت فکر می کنم و عمل آگاهانه. من شخصا تضمین می کنند که این پنج ظاهری ساده استراتژی به سادگی قدرتمند است. آنها می تواند کمک به کودک و یا نوجوان در راه عمیق.

پنج ملزومات برای پیشگیری از اینترنت و بازی های ویدئویی اعتیاد:

1. نگه داشتن بچه ها کنجکاو در مورد عدم نمایش واقعیت است.

بازی و گشت و گذار در وب اغلب ناشی از خستگی. بچه ها که نمی دانم چه باید بکنید تا پایان در مقابل یک کنسول بازی و یا کامپیوتر است. در عین حال, اگر دیگر همه چیز برای انجام, او به راحتی ممکن است را انتخاب کنید یک جایگزین. نگه داشتن یک لیست دستی از سن مناسب فعالیت ها از جمله تعداد زیادی از کتاب ها را از کتابخانه محلی. توسط فریبنده بچه ها به نوبه خود به فعالیت های دیگر که حوصله شانس هستند آنها نمی خواهند به بازی عادت. آنها می دانند که چگونه خود را سرگرم و بدون نیاز به کرات تحریک. خانه خود را غنی محیط زیست برای تمام انواع خلاق و تلاش های هنری. آنچه آتش سوزی شما بیش از حد–شما یک جرقه در کودکان خود را در هر زمان شما را بالا ببرد و با استفاده از خلاقیت خود را!

2. به بچه ها بیشتر کنترل از طریق مناسب تصمیم گیری است.

مسئول استقلال به این معنی است که بچه ها تصمیم گیری و احساس کنترل منظم روزانه تصمیم گیری. ویدئو های شیر به کودکان و نوجوانان نیاز به کنترل. اگر آنها فقط احساس در کنترل زمانی که آنها در حال بازی کردن این بازی و سپس آنها را به طور طبیعی می خواهید به بازی بازی های بیشتر. به بچه ها تصمیم گیری که در آن شما می توانید زندگی می کنند با هر انتخاب است. به عنوان مثال برای یک کودک خردسال ممکن است: “آیا شما می خواهید برای پوشیدن آبی پیراهن زرد امروز؟” هر دو دارای آستین بلند و نگه داشتن کودک گرم است. به عنوان مثال برای یک کودک یا نوجوان ممکن است: “هنگامی که یک روز خوب را برای شما برای کمک به من با شام این هفته؟” شما اذعان کرد که کودک برنامه در خود کنترل-دادن بیش از این تصمیم گیری زمانی که شما می توانید انعطاف پذیر در مورد نتیجه. بیشتر خود را به کودک یا نوجوان باعث می شود ارزش می بیند و اثرات خود تصمیم گیری کمتر احتمال دارد او را طلب محرک خارجی به احساس لذت است. متوجه فعالیت های خود را تبدیل خواهد شد بیشتر لذت بخش به عنوان فرزند خود را توسعه یک حس قوی از خود از طریق کنترل داخلی.

3. گسترش بچه منابع از هیجان است.

در تصویری بازی هیجان است پاداش. “بالا” از رسیدن به سطح دیگری کشتن دشمنان و یا به سرعت فشار دادن دکمه سمت راست در زمان مناسب بوجود می آید که عجله خودش را تغذیه می کند. مستقیم تقویت تکثیر هیجان و لذت. اگر بازی های ویدئویی در حال پخش است و تنها منبع از یک کودک یا یک نوجوان هیجان-پس از آن فعالیت های دیگر خواهد شد توسط ایستگاه فرعی. پرنیان اعتیاد اتفاق می افتد به دلیل وجود چند فرصت هایی است که در آن فرد جوان احساس می کند که سطح هیجان در آورده با یک بازی ویدیویی. زمانی که کودکان و كم هیجان زده در مورد یک پیگیری چنین به عنوان ورزش یا هنر موسیقی و یا دانشگاهیان خدمات اجتماعی و یا کلیسا و سپس آنها باید راههای دیگر که در آن به احساس شور و هیجان در مورد نتیجه. یکی از عمده مشاغل از پدر و مادر در یک رسانه سن برای مادران و پدران به گسترش فرصت ها برای کودکان و نوجوانان به استفاده از مهارت ها و استعدادهای خود. هیجان زندگی و ایجاد باید تبدیل به پاداش.

4. تدریس به کودکان چگونه به داخل خود است.

زمانی که بچه ها می دانند که چگونه به راه پر پیچ و خم خود را در داخلی مناظر آنها بیشتر خود کارگردانی. آنها می تواند سرگرم کردن خود را بیشتر به راحتی. کودکان و نوجوانان زمان فقط به نشستن و فکر می کنم حتی اگر فقط برای پنج یا ده دقیقه در یک کشش. فقط یک تمرین شروع می شود که جوانه های گل. کودکان و نوجوانان خواهد شد نیاز به این نوع از “درون زمان است.” قبل از پرسیدن یک سوال از شما می توانید می گویند: “قبل از پاسخ شما عسل, من می خواهم شما را به یک دقیقه فکر می کنم پاسخ خود را.” آگاهانه دادن “فکر می کنم زمان” فراهم می کند مدل قدرتمند است که این مهم به زمان لازم به دقت در نظر گرفتن یک ایده است. اکثر بازی های ویدئویی سریع هستند. آنها رشد نمی کند که بخشی از مغز است که در بازتاب های متفکر. این طول می کشد زمان. این یک تصمیم گیری سریع. با تشویق کودکان و نوجوانان به انجام برخی از آهسته تعمق در داخل خود پدر و مادر مقابله با پرنیان اعتیاد.

5. کمک به کودکان اقامت متصل به 3-D جهان از طریق بسیاری از فعالیت فیزیکی است.

زمانی که Play Station دستورات: “بازی در جهان ما”-شما بهتر است باور آنها می دانند که آنچه آنها انجام می دهند. این است که خوب فکر کردن عبارت به کودکان و نوجوانان مؤمنان است که بازی های ویدئویی در جهان است که بهترین های دنیا را به بازی در. به عنوان غیر منطقی بنظر می رسد برای اکثر بزرگسالان, جوانان و لازم نیست تفکر ظرفیت برای درک دراز مدت عواقب این آگهی در نگرش شکل گیری و تولید یک نیاز است. به “سرد” یک فرد بهتر “بازی در جهان است.” بازی بازی های ویدئویی با بچه های ما می تواند یک راه طولانی برای مدل سازی استفاده مناسب از این ابزار عالی برای سرگرم کننده زمان برای دنیای واقعی. اما مانند هر چیز دیگری, این یک سوال از تعادل است. اگر بچه ها در حال گرفتن به اندازه کافی خارج از ورزش به عنوان مثال جان خود را از تعادل خارج در حمایت از صفحه نمایش دستگاه. اگر بچه ها را پیدا کند شایستگی خود را در 3-D جهان فعالیت آنها نیز ممکن است افسار به 2-D جهان است. پدر و مادر که استراحت به پا زدن و یا پرتاب یک توپ, دوچرخه و یا پیاده روی مدل برای بچه ها ارزش زندگی فراتر از یک صفحه نمایش کوچک است. با پرورش فرزندان ما ذاتی گرایش به کشف جهان طبیعی پدر و مادر حرکت می کند بچه ها از دنیای بازی های ویدئویی و آنها را به دانش و روح به ایجاد یک دنیای بهتر-جهان ما را تمام لذت بردن از بازی در!

کپی رایت, گلوریا DeGaetano, 2010. تمام حقوق محفوظ است.

_____________

مرجع

1. “تصویری-بازی-بازیکن اشباع بازدید سطح جدید” سیاتل تایمز در سپتامبر 18, 2008, p. A6.

[ad_2]